Behind your smile, I know there are sorrows. Behind your laughters, I know there are tears.

Hej,hej ! /linnea
.
jag och julia har tänkt lite på att skaffa en blogg tillsammans...så kanske kanske..?
jaa..inatt sov Wilma här , vi kollade på melodifestivalen (ulrikmuntherinmyheart) sen kollade vi på dear john och efter det filmen som vi hyrde Abduction med taylor Lautner!
Den var faktiskt jätte bra. vi var väl uppe till halv 3 (eller julia somnade 2) men vi hade jätte kul iallafall.
.
Just nu sitter jag vid den stor datan så har inga bra bilder på den här men hittar väl nån gammal?
har nyss städat mitt rum och här ute i tv-rummet , riktigt fint blev det!
nu ska jag tjilla lite och sen ska jag byta om för då drar jag tills stallet på KUSEN möte.
.
tjingeling !
/linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnea vi va uppe till 03.25 ;D <3333 hahaha ;)

2012-02-13 @ 08:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0