godnatt på er ! :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH , blir så irriterad !!!!!
har ni vart med om att när ni ska sova så är det för varmt när ni har täcket på er men när ni tar av er täcket eller typ bara sträcker ut en fot elr nåt så blir det för KALLT!!
agritionsproblem! elr hur det stavas!:D
men jag har inte bloggat på et tag  för jag har helt enkelt inte haft lust , såå äre surrni ! ...
har varit hemma idag för jag hade feber o massa annat skit såå.
har så  jävla ont i halsen nu för pappa köpte färldens ÄCKLIGASTE halstabletter kan jag bara säga:p
jaa , hatar o va sjuk för då missar man alltid nå kul typ :)
som imorrrn då har vi studiedag o då ska mamma & linnea till stockholm (o kanske jag om jag e frisk)
men liksom de e typiskt att jag ska bli sjuk!!
men sånt är livet liksom inte mkt att göra ått!
jaaa var lov o skriva av mej lite :D
höhöh!
pusssOkram<3
varning ! gryyymt äckliga ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0