I DON'T KNOW IF YOU EVEN NOTICED AT ALL, THAT I'M LONG GONE BABY

hej de va länge sen!
nu har alexandra rosendal( http://alexandraarosendal.blogg.se/ ) en header till min o linneas blogg:)
http://systrarnadjupsjo.blogg.se/
jag är riktigt nöjd faktiskt! tack alle:D
vi ska fixa lite grejer på den men jag säger till när den är klar..:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag  har varit hemma både igår o idag för jag är sjuk:(
blir nog hemma imorrn oxå tror jag.
vi har haft 5 prov den här veckan så jag har inte kunnat blogga den här veckan o alla andra veckor jag inte bloggat har jag inte haft lust att blogga helt enkelt:)
igår : då va jag ju sjuk så jag låg o sov till kl 4 kanske ... sen åkte vi till mormor o åt .sen hem o sova igen elr jag pratade med jonas min lilla pöjk oxå:P

idag: idag så har jag inte hunnit så mkt dagen har ju nästan inte 'äns börjat , men jag har kollat på film me mamma o sen har jag sovit :)
det finns inte så mkt o göra när man är sjuk..
puss o hejdå på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0