I'm free fallin

halloj! :)
har inte orkat blogg , o så har jag inte haft nåt o blogga om endå :)
men det är tur att man har en sån snäll syrra som bloggar lite då o då åt mej :D
sitter iaf i skolan , vi har håltimme/lunch o väntar på wilma som har biologi :(
är skit hungrig , för jag för jag försov mej imorrse så jag han inte käka frulle....
och matsalen öppnar inte förens halv 11 .
aja nog om de ...
igår efter skolan så drog vi till morfar på sjukhuset:) han håller typ på o provar nån nu hjärtmedicin elr nåt sånt..
sen har jag bara chillat o kollat på tv :)
idag så ska jag bowla med mina kära vänner :)
sen är det "pannkaksfest" hemma hos min lossas farmor:)
haha fick nnyss fråga en lärare om pannkakasfest satt ihop :D :D
men jag är grymt dålig på att stava ......
jaa , det var väll att jag har o säga just nu ....:)
hejdå <3
underbar bild.......not :*

Kommentarer
Postat av: wilma :D

jag hade musik men okej;););) <333 hahah;)

2012-01-13 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0