Ingen är perfekt för alla, men alla är perfekt för någon♥

halloj !
det var nåra dagar sen jag bloggade men det har hänt så mycket....tänkte jag säga , haha men det har det typ inte.
hm..ja , igår så kommer jag inte riktigtg på vad jag gjorde men jag kan berätta om idag :
det var ju första dagen i skolan idag , segt som vanligt med kul att träffa alla roliga människor!
var ju inte så jobbig dag idag eftersom det var första dagen. men vi fick vårat schema och det är ju nått som jag inte skulle byta bort , kan man ju säga...!
man kanske inte ser så bra , menmen.
.
nog om det , efter skolan och jag hem och tjillade lite framför datan å tv:en...tills klockan var halv 6 ..kanske , för då skulle jag iväg på innebandy-träning i ullvi...gick väl ganska bra tror jag. Men sen har jag väl inte gjort så mycket mer tror jag...
.
justja nu kommer jag ihåg vad jag gjorde igår....! Jag red ju , skulle rida dressyr-program...hm..ja...fick shila...hon är fjordkorsning på 138 cm i mkh..ja hon är ju inte så HÄR jätte liten men endå inte så kraftig häst , så de blir lite vingligt ibland..
.
Men ska väl börja sova nu då , GODNATT !
feels like i have a little of bildbrist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0