LIFE ISN'T A GAME , SO DON'T BE A PLAYER.

heej...
ja det har gått lite segt o blogga nu :)
men nu jävlar blir de ändring på se sirru !
idag har jag städat :)
vi provade en ny taktik elr vad man ska säga :)
det brukar liksom ta typ hela dagen för mej o städa mitt rum och vardagsrummet :D
så idag så sa mamma en tid allting skulle vara klart o sen om de var klart då så drog vi o filade :D 
höhöhö låter lite töntigt men så äre ....
hatar o städa tror att det är de värsta som finns !
elr vad säger ni ?
men iaf vi åkte till bivur o köpte fika , sen åkte vi till mammas kompis på malmön o fika :)
kuligt att göra nått med mamma :P
nu ligger jag i mitt ny städade rum o bara chillar o längtar efter Rickard !!! :*
aja nuu ska jag .....hmm aa ja vet inte :D
puss o hej<3
höhöhöh.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0