innebandy in my <3

holllyyy shit vad duktig jag är på att blogga ! :D
denna veckan har sett ut så här:
Måndag: skola , o sen  stallet:)
red ett litet hopp pass på Shila K ,det gick faktiskt bra ! tycker jag.
Tisdag: jaa vad hände på tisdagen ?.... jag kommmer inte ihåg :)
men jag gick i skolan iaf de kommer jag ihåg :D
Onsdag:skola sen kolla på våran träning .....men jag har inte kunnat träna på hela veckan för jag har ju ont i rygg jäveln igen!!:(
Torsdag : skolan , big inn med elin , sen blev det en lugn timme på gymet med pappa :)
jag måste stärka mina ryggmuskler , det kanske e därför jag får ont i ryggen .....how the hell knows?
Fredag : idag alltså... shit vad veckan har gått fort :) skolan idag oxå ..det kunde ni väll inte gissa  va?
hem , ladda ner en film , kolla på filmen, packa väskan för jag ska hem till farmor o sova där :P alltid lika mysigt.:)
men nu sitter jag här i Karlbergshallen lite foreveralone o kollar på våran träning :D
alltid lika kul o sita på en trä bänk i en timme när man har ont i ryggen :D
NE ...... nu ska vi inte klaga !
det var min vecka :D
nu vill ni ju såklart veta vad jag ska göra i helgen .... elr ?
jag skriver de om ni vill veta elr inte :D
Lördag: lossas farmor fyller år:D
sen ska jag nog inte göra så mkt mer
Söndag:ååå jag vet att de va nått ......okej jag ska väl förbereda mej inför nästa vecka :D
hahha en stolpe mitt i allt men skit samma!
fin fint !
puss o hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0