one day when the sky is falling, i'll be standing right next to you!

yooo!

har nyss vaknat o käkat frullebulle:)
Idag ska dom andra åka till badhuset i arboga ...men jag kan inte hänga med:(
men jag kan ju trösta mej med att jag ska va med Alle ist :D
Igår var jag så jävla trött hela dagen så jag orkde inte blogg så mkt , jag skrev väll 1 kort inlägg men aa ... här kommer iaf en beskrivning av dagen igår:
började dagen med att sova till halv 11 , upp käka frukost o sen iväg på match :)
matchen gick sämst så vi behöver inte gå in på de nå mer :D
efter matchen hem duscha o så kom alle o hennes pappa o hämta oss för vi skulle till KB- hallen o kolla när fia & jessica dömde match :)
och så drog jag, lelle o alle  till donken o proppade i oss paj o annat skit:P
när vi hade gjort de så drog vi hem till mej elr osss då ..
här hemma åt vi lite mat o sen kollade vi på gladiatorerna på tv :)
det var sjukt länge sen ju !
fett biffiga!
o sen kolla vi på mitt stora feta grekiska bröllop :)
jag snakade ju lite om det här i video inlägget men ni får höra det igen :)
så drog alle hem o jag o lelle satte på eclipse:)
o så snackade jag med Czakie på skype .
sedan somnade jag i min sköna säng ! :D
det var min dag igår tror inte jag har missat nått :)
aja bloggar senare ..
puss o hej :*<3
fin ny vaken bild , med fullllllllllttt av mascara under ögonen !:p

Kommentarer
Postat av: Czakie

first comment!!!!! Nae skämta bara jullanbullanbus, din knosseboll, skriver om mig o grejer :)

2012-01-15 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0