you can't spend your life waiting to live.

HalliHAllå!

nu va det ju ett tag sen julia bloggade så tänkte ta och göra ett litet inlägg åt henne.
em..jag (linnea) tänkte berätta om romme , det var grymt kul ! haha våran kompis elin körde under en gran...ja...fråga mig inte hur...haha. Ja men det var väldigt kul där iallafall.
-
sen var det skol-dm i innebandy som vi spela i torsdags...3:a i västmanland...är ju inte så dåligt !!
men vi kunde ha spelat lite bättre i en match..menmen.
.
och idag är det ju FREDAG !! herreguuud va skönt , har längtat hela veckan, hehhe.
hade innebandyträning idag , men julia den latmasken stannade hemma för sin rygg , skojja bara , hon har ju problem med ryggen. Det är dom där jävla stolarna i skolan som hon får ont i ryggen av och hon får inte låna lärarens stol heller fast dom inte ens sitter i den...*suck*...ska nog ta o ringa rektorn å klaga...hähäh!
.
jaja ska nog kolla på en film eller sitta och kolla på tv med min kära farfar :)
.
Juste jag skulle berätta om vad jag ska göra imorrn !
ja..imorrn ska jag,julia och en tjej som heter malin ha ponnyridning vid lidl (tror jag det va?) det ska bli kul. Ska åka till stallet typ halv 9:o imrrn för att den typ vid kvart i 11 åka t lidl och va där kankse en timme eller 2. Har faktist ingen aning hur länge det håller på. Men vi får se!
.
jaja , nu ska jag draa. Hej på er !
/linnea.
skol-dm

huhu , saknar min gamla mobil...

Kommentarer
Postat av: alexandra

hej brorSHAN, ställ en fråga på min frågestund :DDD

pussis

2012-02-02 @ 08:09:39
URL: http://alexandraarosendal.blogg.se/
Postat av: alexandra

hej brorSHAN, ställ en fråga på min frågestund :DDD

pussis

2012-02-02 @ 08:09:40
URL: http://alexandraarosendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0